Advocatus Diaboli

Σάββατο, Αυγούστου 05, 2006

Κοιμήσου, μωρό μου


Ναι. Να το σκεφτώ. Ναι, να κρατήσω αποστάσεις. Ναι, να υπολογίσω τα συμφέροντα, να διαβάσω και την άλλη άποψη, να μην ξεχάσω και τα θύματα της άλλης πλευράς. Ομνύω, όπως στο ποίημα του Καβάφη. Μα δεν μπορώ. Βλέπω την εικόνα (http://angryarab.blogspot.com/2006/07/i-have-just-received-these-pictures.html) και ξεσπώ αμέσως σε κλάματα. Λοιπόν; Ποιος θα μου πει ότι οι φωτογραφίες είναι προπαγάνδα και όχι πραγματικότητα; Αυτά τα παιδιά είχαν δικαίωμα να παίξουν, να γελάσουν, να κλάψουν. Να μορφωθούν, να αγαπήσουν. Να μεγαλώσουν. Κάποιοι τους το στέρησαν. Και θεωρώ υποκριτικό να προσποιηθώ πως δεν βλέπω. Είναι, άλλωστε, και το μόνο που μπορώ να κάνω. Αντί να «ψειρίζω» τα τούτα και τα κείνα, να αντιδράσω. Με οργή.


12 Comments:

  • Αγγελάκια πριν την ώρα τους...
    Κάποιοι άλλοι το αποφάσισαν, δυστυχώς!

    By Blogger Ελπίδα, at 4:36 μ.μ.  

  • Το χειρότερο είναι ο εθισμός σε τέτοιες εικόνες. Άλλωστε οι διεθνείς εταίροι χρειάζονται κάτι μερούλες ακόμη, κάτι κορμάκια ακόμη,...στους οποίους συμπεριλαμβάνεται και η Ελλάδα φυσικά.
    Είναι ντροπή μας και τα δάκρυά μας ακόμη! Ντροπή μας.

    By Blogger Eleni63, at 4:50 μ.μ.  

  • Δες όμως και τα σχόλια στο blog που τις δημοσίευσε τις φωτογραφίες αυτές!
    Δες τη ντροπή των λέξεων!

    By Blogger Eleni63, at 4:56 μ.μ.  

  • elpida μου, εσύ που κάνεις με χέρια και με νου τόσο όμορφα πράγματα, όμορφα το λες και τώρα. eleni63, τα είδα τα σχόλια. Αυτά με κάνουν να κλαίω για τους εντελώς αντίθετους λόγους.

    By Blogger advocatus diaboli, at 5:25 μ.μ.  

  • Μίλησες για οργή....
    Σου γράφω κάτι από τον ‘Δαβίδ‘ λοιπόν..


    Γραφή του αίματος και του πυρός
    η προσευχή μου
    στον βράχο μου
    με το χέρι μου
    μέσα σε σπίθες χίλιες χαραγμένη
    με αυτήν μόνο η ψυχή μου ανατέλλει
    και σε αυτήν πάλι γυρίζει για τη δύση της
    αυτήν
    νύχτα πάνω στη νύχτα επαναλαμβάνει
    και αυτήν από αιώνες μελετά·
    πέτρα της σκέψης και της θλίψης
    μια μόνο προσευχή
    σού χάραξα
    κι άλλη δεν αναπέμπω στον σκοτεινό Θεό μου -
    Καταραμένος
    αν βάψω τα χέρια μου με το αίμα των αθώων
    Καταραμένος φορές χίλιες
    αν δεν ξεδιψάσω Γολιάθ τη Γη με το δικό σου.


    Βολκώφ

    By Blogger Θεοδόσης Βολκώφ, at 9:37 μ.μ.  

  • Και τώρα; «Ολα τα αρώματα της Αραβίας δεν φτάνουν να ξεπλύνουν το αίμα». Τόσο ωραίο κείμενο. Δική σου απόδοση;

    By Blogger advocatus diaboli, at 11:02 μ.μ.  

  • Συνήγορε, εμένα ρωτάτε?

    Bολκώφ

    By Blogger Θεοδόσης Βολκώφ, at 11:19 μ.μ.  

  • Ακριβώς Βολκώφ

    By Blogger advocatus diaboli, at 9:25 π.μ.  

  • Συνήγορε, το κείμενο είναι μικρό απόσπασμα από ένα έργο που έγραψα το προηγούμενο καλοκαίρι, με τον τίτλο "Δαβίδ"...
    Την καλημέρα μου!!!!! :)

    Βολκώφ

    By Blogger Θεοδόσης Βολκώφ, at 11:17 π.μ.  

  • Συγχώρεσε την αγραμματοσύνη μου Βολκώφ. Εξοχο κείμενο. Τόσο, ώστε θεώρησα πως είναι πατερικό κείμενο- χωρίς αυτό να αποτελεί δικαιολογία.

    By Blogger advocatus diaboli, at 3:31 μ.μ.  

  • Μα τι λέτε, Συνήγορε. Να συγχωρέσω τι. Χαίρομαι πάρα πολύ που βρήκες καλό το κείμενο. Ο λόγος σου αποτελεί μεγάλη τιμή για μένα. Καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα εκδοθεί τους προσεχείς μήνες...

    Βολκώφ

    By Blogger Θεοδόσης Βολκώφ, at 4:22 μ.μ.  

  • Με το καλό. Και σε άλλα. Πόσο ωραίοι είναι οι άνθρωποι που γράφουν, που επιμένουν να γράφουν!

    By Blogger advocatus diaboli, at 4:45 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<


myspace graphics

myspace graphics