Advocatus Diaboli

Δευτέρα, Μαΐου 28, 2007

Στους φίλους που έφυγαν απ' τη ζωή μου

Ακόμα μια νύχτα αναμονής. Με δύσκολα όνειρα. Με τα σεντόνια να τυλίγονται στον εαυτό τους και να φεύγουν απ’ τη θέση τους. Με την αγωνία της εξέτασης. Πριν και μετά. Υπάρχουν εξετάσεις που σε πονάνε και άλλες που σε τρελαίνουν. Ολες πάντως σε αγχώνουν για το αποτέλεσμα.
Ακόμα μια νύχτα ανησυχίας και μοναξιάς. Οι άνθρωποι που πριν από ελάχιστα χρόνια έκλαιγαν στους ώμους μου, έχουν εξαφανιστεί. Οι στενοί φίλοι μου, υποτίθεται. Που τους σκεφτόμουν πρωί- μεσημέρι- βράδυ. Που ζούσα για κείνους και πέθαινα για κείνους. Που άφηνα τα πάντα για να τους σταθώ. Πού πήγαν;
Εχω μήνες να τους δω, μήνες να πω δυο κουβέντες μαζί τους. Δεν έχω σε ποιον να εκμυστηρευτώ ότι φοβάμαι και να πω ότι το παλεύω, για να παίρνω δύναμη. Τηλεφωνούν συχνά. Όταν φτάνουμε στο επίμαχο, άλλοι αλλάζουν κουβέντα. Αλλοι απαντούν στερεότυπα «τι να κάνεις, υπομονή θα κάνεις» και μετά σου λένε το δικό τους πρόβλημα. Αλλοι σε ρωτούν αυτό που θέλουν να μάθουν και κλείνουν. Κανείς δεν σε ακούει, κανείς δεν θέλει να ξέρει. Δεν τους είσαι πια χρήσιμη.
Ακόμα μια νύχτα αναμονής. Ακόμα μια σχεδόν λευκή νύχτα. Δεν έχει νόημα να κλάψω, να θυμώσω, να φωνάξω. Αύριο είναι μια κρίσιμη μέρα και χρειάζομαι δυνάμεις. Μονάχα που κανείς από τους φίλους μου δεν το ξέρει. Λέω να τους ονομάσω «πρώην». Τουλάχιστον να μη παιδεύομαι.

11 Comments:

  • Μη μου το κάνεις αυτό διαβολάκι μου! Ήρθα λίγες ώρες να κοιμηθώ και να μαγειρέψω και χάθηκα στο μπλογκ της Αμαλίας και στα λιγκ για να σας βρίσκω, γιατί η σελίδα μου έγινε μπάχαλο.
    Μη μου λυγίζεις σε τίποτα σε παρακαλώ!
    Σίγουρα δεν είμαι φίλη με την δυνατή έννοια, μα δεν θέλω να νιώθεις μόνη!
    Εύχομαι να είναι περαστικό, ότι κι αν σου συμβαίνει!
    Στεναχωρέθηκα πολύ τώρα!

    By Blogger Ελπίδα, at 10:35 π.μ.  

  • Kalhmera... ksero den aksizei polla, alla eise sth skepsh mu :)

    By Blogger Mh Xeirotera, at 11:32 π.μ.  

  • ωραια, καιρος για νεους φιλους!

    για αυτο ειναι το blogging... :)

    By Anonymous Ανώνυμος, at 11:55 π.μ.  

  • Όλα καλά θα πάνε κορίτσι μου!

    By Blogger Ελπίδα, at 12:30 μ.μ.  

  • Εύχομαι κι εγώ να πάνε καλά όλα. Μπορείς να μιλήσεις εδώ, όμως αυτό νομίζω ότι το ξέρεις και το κάνεις ήδη.
    Να μην τους ονομάσεις πρώην. Να μην τους ονομάσεις τίποτα. Να τους αφήσεις στις αποφάσεις και στις ζωές τους και να κοιτάξεις το τι θα κάνεις εσύ. Και θα ρθουν άλλοι φίλοι. Μπορεί να έχουν έρθει ήδη.

    By Blogger kerasia, at 2:40 μ.μ.  

  • Δύσκολη η προσγείωση, όταν αφορά απογοήτευση από ανθρώπους

    δύσκολη για τους ανθρώπους που δίνουν χωρίς αντάλλαγμα

    η ώρα της συνειδητοποίησης του μεγέθους της ανθρώπινης γαϊδουριάς...

    By Blogger Μαύρος Γάτος, at 8:52 μ.μ.  

  • ¨Οσο για τις εξετάσεις, είμαι σίγουρος ότι έσκισες!

    Σ;)))

    By Blogger Μαύρος Γάτος, at 8:54 μ.μ.  

  • Είναι πράγματι από τα χειρότερα συναισθήματα να ψάχνεις δίπλα σου αυτούς που πίστευες φίλους και να μην τους βρίσκεις.
    Μήπως όμως και σύ τους έκλεισες την πόρτα και δεν τους έδωσες την δυνατότητα να σταθούν δίπλα σου;

    By Blogger αθεόφοβος, at 1:08 μ.μ.  

  • Πάντα, ΠΑΝΤΑ έρχονται νέοι φίλοι.
    Μην το ξεχνάς ποτέ! Καλημέρα ...

    By Anonymous Ανώνυμος, at 6:56 π.μ.  

  • Όλα είναι καλύτερα! Έτσι;

    By Blogger Ελπίδα, at 12:27 π.μ.  

  • Μπορεί να έφυγαν από τη ζωή σου, όμως από την καρδιά σου δεν θα φύγουν ποτέ. Να τους φυλάς καλά για να μην τους ξεχάσεις.

    By Blogger spirosvii, at 12:16 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<


myspace graphics

myspace graphics