Advocatus Diaboli

Τετάρτη, Οκτωβρίου 04, 2006

Οι ιστορίες του διαβολοδικηγόρου (6)

Κάποτε ήταν ένας χριστιανός με οικοπεδάκι στο Πόρτο Γερμενό, όπου κατά την αρχαιότητα ήταν τα Αιγόσθενα. Η έφορος πήγε στην αυτοψία που είχε οριστεί για να δουν το ακίνητό του, στο οποίο είχαν βρεθεί αρχαία και δεν τον άφηναν να χτίσει.
-Δεν μπορείτε να χτίσετε, κύριε, του είπε η κυρία Ο. Εξάλλου, το λέει και ο Παυσανίας. Από εδώ περνούσε κατά την αρχαιότητα το τείχος.
Και ο ιδιοκτήτης, εντελώς μουρτζούφλης, απάντησε: «Να μου τον φέρεις εδώ, κυρά μου αυτόν τον Παυσανία να μου το πει, που λέει ότι ξέρει καλύτερα το οικόπεδό μου απ΄ ό,τι το ξέρω εγώ!»

8 Comments:

  • Φυσικά θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε τις συνέπειες των μη αποζημιώσεων του κράτους. Ο καημένος ο κυριούλης θα ήταν ίσως διαφορετικός αν με το χρήμα αγόραζε άλλο οικόπεδο στη Λούτσα. Φυσικά αυτό δεν είναι δικαιολογία να τα γκρεμίζει όλα. Είναι όμως εύθύνη και του κράτους να αποζημιώνει. Εχω πολλές ιστορίες και εγώ. Πάρα πολλές.

    By Blogger Eleni63, at 10:54 μ.μ.  

  • λοιπον εισαστε για ιστορίες ?εμενα πιο πολύ απ όλες μ αρεσουν αυτές με τα τελευταία ξωτικά (δυστυχως χανονται)στις τελευταίες βρυσες στις τελευταίες αχτιστες ραχουλες στα τελευταία χάνια και τα τελευταία χωριά...

    By Blogger Χαρυβδιςς, at 12:01 π.μ.  

  • Αγαπητέ μου,

    μου θυμίσατε τον πρώην υπουργό Πολιτισμού κο Βενιζέλο, ο οποίος στις απεγνωσμένες προσπάθειες της Αρχαιολογικής Εταιρείας να σώσει τον αρχαιολογικό χώρο του Μαραθώνα με την αιτιολογία ότι υπήρξε πεδίο της αρχαιότατης μάχης, απήντησε με στόμφο: "Μπα; Και που το ξέρετε; Μπροστά ήσασταν;"

    By Blogger Ιφιμέδεια, at 12:28 π.μ.  

  • Πωπω λάθος! Αγαπητή μου διορθώνω!

    Και μιά ερώτηση: πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας μέσω email; Δεν βρήκα στο προφίλ σας, ώστε αν θέλετε επικοινωνήσατε πρώτη στο μειλ του δικού μου.

    Ευχαριστώ.

    By Blogger Ιφιμέδεια, at 12:36 π.μ.  

  • ...δεν τον ξέρω αυτόν τον Μπετόβεν, αλλά άμα τον πιάσω στα χέρια μου θα του βγάλω το μουστάκι τρίχα-τρίχα...

    By Blogger Ο Καλος Λυκος, at 4:39 π.μ.  

  • Καλημέρα κι από μένα. Για να βοηθήσω κι εγώ αυτόν το δύστυχο κυριούλη έψαξα και βρήκα τον Κύριο Παυσανία. http://www.pausanias.gr ίσως μπορέσει να επικοινωνήσει μαζί του :)

    By Blogger AnEmOdArMeNi, at 11:24 π.μ.  

  • Πόσο λυπηρό...μα, πόσο
    Με κάνει να χαμηλώνω το βλέμμα μου.

    By Blogger candyblue, at 1:25 μ.μ.  

  • Ελένη, ιστορίες πολλές. Το κράτος επιτρέπει να πωλούνται οικόπεδα που έχουν αρχαία και μετά δεν λέει να αποζημιώσει.
    Χάρυβδιςς, ναι. Είμαι για ιστορίες- και μάλιστα αυτές που λες με γοητεύουν κι εμένα. Τι να κάνουμε για να το πραγματοποιήσουμε;
    Ιφιμέδεια, όοοολα τα ήξερε ο Βαγγελάκης, όοοοολα. Και αρχαιολόγος και ιστοριοδίφης και ό,τι βάλει ο νους του ανθρώπου.
    Καλέ λύκε να τον βάλεις να ακούει και σκυλάδικα, για μια μέρα έστω.
    Ανεμοδαρμένη, ευχαριστώ. Τέλειο!
    Candyblue, και αστείο από την άλλη.

    By Blogger advocatus diaboli, at 4:41 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<


myspace graphics

myspace graphics