Advocatus Diaboli

Πέμπτη, Οκτωβρίου 05, 2006

Φιλέψτε τα μονάχα την υπογραφή σας!

«Εγώ είμαι που χτυπώ την πόρτα σας ακούστε με,
αλλού ή εδώ χτυπάω όλες τις πόρτες»

έλεγε με το στόμα του Ναζίμ Χικμέτ το σκοτωμένο από την ατομική έκρηξη Κοριτσάκι της Χιροσίμας. Δεν ζητούσε χάδια, δώρα, καραμέλες καθώς «το παιδί που σαν εφημερίδα κάηκε/ δεν μπορεί πια τις καραμέλες σας να φάει» (μετάφραση Γιάννη Ρίτσου). Και κατέληγε:

«Εγώ, εγώ είμαι που χτυπώ την πόρτα σας,
φιλέψτε μονάχα την υπογραφή σας
έτσι που τα παιδάκια πια να μη σκοτώνονται
και να μπορούν να τρώνε καραμέλες».

Σήμερα άλλοι καιροί, άλλα «καθήκοντα». Φιλέψτε με την υπογραφή σας τα νεκρά και κακοποιημένα από τους παιδόφιλους παιδάκια.
Εδώ: http://www.lightamillioncandles.com/
Και εδώ: http://www.hamogelo.gr/default.asp?pid=50&newid=11

Μη κλείνετε τα μάτια,
«η φρίκη δεν κουβεντιάζεται γιατί είναι ζωντανή
γιατ’ είναι αμίλητη και προχωράει»
(Γιώργος Σεφέρης).

12 Comments:

  • Μπράβο.
    Και μπράβο και μπράβο.
    Μέχρι να μην έχω πιά φωνή.

    Με τόσο κακό πως πορεύεται ακόμα η ζωή;

    By Blogger Καπετάνισσα, at 5:26 μ.μ.  

  • Το λιγότερο που μπορεί να κάνει κανείς είναι μερικά click...

    By Blogger Serenity, at 8:26 μ.μ.  

  • Κορίτσια, ποιός θα μου εξηγήσει πως ακριβώς να το κάνω;(γιατί δεν ξέρω Αγγλικά).

    By Blogger Ελπίδα, at 10:34 μ.μ.  

  • Καλημέρα, κορίτσια.
    Ελπίδα, η δεύτερη διεύθυνση είναι από το Χαμόγελο του παιδιού και έχει οδηγίες στα ελληνικά.
    Η πρώτη: πατάς εκεί που λέει enter με πράσινα γράμματα. Σε βγάζει σε μια σελίδα όπου κάτω δεξιά, πάλι με πράσινα γράμματα, σου λέει: light your candle now (άναψε το κεράκι). Πατάς και πάλι εκεί και σε βγάζει σε μια σελίδα με κεράκια. Πατάς ένα που να έχει πράσινη φλόγα και δίνεις όνομα και μέιλ. Και έχεις τελειώσει.
    Φιλιά.
    Και στις δύο σελίδες δίνει τρομακτικά στοιχεία.

    By Blogger advocatus diaboli, at 10:20 π.μ.  

  • Ευχαριστώ κορίτσι μου! Σημειώνω τις οδηγίες σου και πάω αμέσως.
    Φιλιά πολλά, θα σε διαβάζω...

    By Blogger Ελπίδα, at 1:14 μ.μ.  

  • Συνέχισε, Συνήγορε, το έργο σου το καλό... Να εγείρεις συνειδήσεις...

    Βολκώφ

    By Blogger Θεοδόσης Βολκώφ, at 3:48 μ.μ.  

  • φτανει ρε γαμω το? Με πιάνει πανικός καθε που υπογράφω ,αγοραζω κάρτες...ντρέπομαι κάθε φορά που δίνω ελεημεοσύνη γιατι ελεημεοσύνη ειναι από κάθε αποψη η χλιαρή και ανώδυνη συμμετοχή...κρύβομαι κάθε φορά που τα βάζω με τους κακούς από την ασφάλεια του γραφείου μου πίνοντας καφέ ....

    By Blogger Χαρυβδιςς, at 1:28 π.μ.  

  • Φαίνεται ότι μεγάλωσα αρκετά γιατί ενώ χαίρομαι όταν βλέπω τέτοια κείμενα ευαισθησίας μαζί έχω ένα αίσθημα ματαιότητας.

    By Blogger αθεόφοβος, at 1:40 π.μ.  

  • Δεν φτάνει, Χάρυβδη. Απλώς είναι κάτι από το τίποτα.
    Αθεόφοβε, κι εγώ έχω μεγαλώσει, μαζί σου, συμμερίζομαι τη ματαιότητα. Ισχύει πάντως αυτό που είπα και στη Χάρυβδη

    By Blogger advocatus diaboli, at 9:14 π.μ.  

  • Φαίνεται πως πρέπει να σε επισκέφτομαι πιο ταχτικά!
    την αγάπη μου, για την δουλειά που κάνεις!!!!!!

    By Blogger ange-ta, at 7:08 μ.μ.  

  • Όταν πριν 20 χρόνια βρισκόμουνα στις γυαλιστερές πόλεις του βορρά, ήξερα πως απαγορεύονταν διαφημίσεις με πρωταγωνιστές παιδιά.
    Πάει όμως και αυτό ξέπεσε! Έτσι για να ανοίγουν τη όρεξη σε κάθε βρωμερού υποκείμενου!

    By Blogger ange-ta, at 7:36 μ.μ.  

  • Ευχαριστώ, γλυκειά μου. Να είμαστε καλά

    By Blogger advocatus diaboli, at 8:29 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<


myspace graphics

myspace graphics