Advocatus Diaboli

Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2006

Στην επέτειο των Ελλήνων για την ελευθερία!

«Μες στις Ινδίες μεσα στην πόλη της Καλκούτας,
φράξαν το δρόμο σ' έναν άνθρωπο.
Αλυσοδέσαν έναν άνθρωπο κει που εβάδιζε.
Να το λοιπόν γιατί δεν καταδέχουμαι
να υψώσω το κεφάλι στ'αστροφώτιστα διαστήματα.
Θα πείτε, τ' άστρα είναι μακρυα κι η γη μας τόση δα μικρή.
Ε, το λοιπόν, ο,τι και να είναι τ' άστρα,
εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας άνθρωπος που τον μποδίζουν να βαδίζει.
Είναι ένας άνθρωπος που τον αλυσσοδένουνε»


Μπορεί να μη τον αλυσσοδέσανε, αλλά, αν αφήσουμε το θέμα χωρίς διαμαρτυρία, θα φτάσουμε και εκεί. Συνέλαβαν έναν μπλόγκερ γιατί στην ιστοσελίδα του, το blogme.gr, φιλοξένησε κείμενο που θεωρήθηκε συκοφαντικό. Θεωρήθηκε, επιμένω στη λέξη. Πρόκειται για μια προσπάθεια φίμωσης των μπλόγκερ και δεν πρέπει να μείνει αναπάντητη. Περισσότερα στο κατατοπιστικότατο post της Ιφιμέδειας όπως και στο ποστ του Λαπούτα

7 Comments:

  • Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
    πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
    είναι ένας άνθρωπος που τον μποδίζουν να βαδίζει.
    Είναι ένας άνθρωπος που τον αλυσσοδένουνε ...

    Και για μένα .
    Καλή σου μέρα . :)

    By Blogger ellinida, at 2:29 μ.μ.  

  • Καλημέρα, Ελληνίδα
    Ξέχασα να πω ότι είναι Ναζίμ Χικμέτ, αν και οι περισσότεροι το ξέρετε

    By Blogger advocatus diaboli, at 3:31 μ.μ.  

  • Ευχαριστώ δικηγόρε του Διαβόλου για την πληροφόρηση. Να ξέρουμε πάντως, όποια έκβαση και να εχει η υπόθεση, η επίδραση στη μπλοκόσφαιρα, δεν θα είναι προς το καλλίτερο και μακάρι να βγώ ψεύτρα. Εβαλα και στο δικό μου μπλόκ το λινκ του bloggme, με κόκκινα γράμματα. Παρεπιπτόντως και εγώ καταφέρομαι κατά του προέδρου της δημοκρατίας μας. Πήγε να το διαβάσεις πριν συμβεί κάτι!

    By Blogger ange-ta, at 6:16 μ.μ.  

  • Ange- ta, δεν θα βγάλει σε καλό, αυτό φοβούμαι κι εγώ. Αλλά ακριβώς γι' αυτό, πρέπει να αντισταθούμε με σθένος- άλλη λύση δεν βλέπω

    By Blogger advocatus diaboli, at 6:24 μ.μ.  

  • Δεν εχω λογια να εκφρασω την αηδια μου.
    Απο την ωρα που το εμαθα ενας κομπος ...

    By Blogger annamaria, at 8:18 μ.μ.  

  • Oi misoi bloggers edw einai antrwpoi twn MME giati den eida den diabasa tipota poythena? Ayrio arxizei sthn Athhna to forum toy OHE gia to internet ...to lew mpas kai ...shmainei kati.....

    Thn kalhmera moy se diavazw panta me endiaferon akoma ki otan den mporw -den kserw giati -na afhsw sxolio

    By Blogger Χαρυβδιςς, at 1:03 μ.μ.  

  • Καλημέρα, Αννα Μαρία. Ετσι ακριβώς.
    Χάρυβδιςς, κι εγώ πόσες φορές σε έχω διαβάσει χωρίς να αφήνω σχόλια! Ευχαριστώ.

    By Blogger advocatus diaboli, at 2:08 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<


myspace graphics

myspace graphics