Advocatus Diaboli

Τρίτη, Φεβρουαρίου 20, 2007

Τα παιδία παίζει

Πήρα τη σκυτάλη από την Κατερίνα- Κυκλάμινο του βουνού αλλά και από τον OVI και απαντώ:

1. Η γιαγιά μου έλεγε: «Ο,τι κάνεις θα βρεις, και ένα παραπάνω». Δηλαδή, να είσαι δίκαιη και καλή και να βοηθάς τους αδύνατους.
2. Ο πατέρας μου έλεγε: «Αύριο είναι μια άλλη μέρα». Δηλαδή, με τίποτα μη το βάζεις κάτω.
3. Η μάνα μου λέει: «Α la guere, comme a la guere» (Στον πόλεμο, όπως στον πόλεμο). Δηλαδή, να μη μεμψιμοιρείς, να μη παραπονιέσαι, να προσαρμόζεσαι, να αντιδράς.
4. Ο μεγαλύτερος δάσκαλός μου έλεγε: «Να λες: ουρανός. κι ας μην είναι». Δηλαδή, να μη χάνεις ποτέ την πίστη και την ελπιδα σου.
5. Ο άλλος δάσκαλός μου, ο Ναζίμ Χικμέτ, έλεγε: «Το ζήτημα δεν είναι να είσαι αιχμάλωτος/ το να μην παραδίνεσαι, αυτό είναι το ζήτημα». Δηλαδή,να παλεύεις μέχρι την τελευταία στιγμή, με δύναμη και θάρρος.

Κι εγώ, πώς, μετά από τόσα πολύτιμα μαθήματα ζωής, έγινα έτσι όπως έχω γίνει;

Παραδίδω τη σκυτάλη για τις πέντε ερωτήσεις αυτογνωσίας στους:
Ανήσυχο
Πάνο Ζέρβα
Λαπούδα
Ladychill
Μη χειρότερα

32 Comments:

  • Advocatus τι είναι αυτό το παιχνίδι; Δεν έχω πάρει χαμπάρι οτι μ' αυτό ασχολούνται οι μπλογκο-χωριανοί μου, αν και πήρε το μάτι μου κι άλλη μια πεντάδα κάπου αλλού...Τι ακριβώς πρέπει να γράψω; Πες μου και θα το κάνω! Περιμένω οδηγίες προς ναυτιλομένους! Φιλιά! :-)

    By Blogger Ladychill, at 5:27 μ.μ.  

  • Από ό,τι έχω κι εγώ καταλάβει, απαντάς σε πέντε φανταστικές ερωτήσεις αυτογνωσίας (φανταστικές εννοώ που εσύ τις επινοείς, σαν να τις επινόησε, όμως κάποιος άλλος για σένα) και επιλέγεις άλλους πέντε, στους οποίους παραδίδεις τη σκυτάλη. Δεν ξέρω, ίσως είναι κάτι σαν to know us better, ίσως κάτι πολύ ενδιαφέρον. Δες τους προηγούμενους από εμένα (Κατερίνα και Οβι) για να καταλάβεις.

    By Blogger advocatus diaboli, at 5:30 μ.μ.  

  • Με τέτοιους γονείς και δασκάλους, πώς να μη μου βγεις σοφό παιδί;
    Το να "μην παραδίνεσαι" πολύ μου άρεσε!
    Φιλιά πολλά και σ' ευχαριστώ!

    By Blogger Ελπίδα, at 5:50 μ.μ.  

  • Εγώ σε ευχαριστώ, καλή μου.

    By Blogger advocatus diaboli, at 5:55 μ.μ.  

  • AKSIA MA8HTRIA
    OSO MPORW NA MYRISW APO THN BLOGOPAROUSIA SOU ;-)

    TO PAIXNIDI EXEI 8EMA

    5 PRAGMATA POY DEN GNWRIZETE GIA MENA

    SKOPOS PANTA TO GNWSTO STHN ELLHNIKHN ASMPETA

    EINAI ENDIAFERON TO PWS EPILEGEI NA XEIRISTEI O KA8ENAS TA MPALLAKIA, ALLOI PHDANE STH BARA KAI TA PETANE OLA, ALLOI KRYVOTAI PISW APO TO DAXTYLO TOYS
    KAPOIOI BLASE DEMEC EKMEK KAI KATSE KALA SPANE THN ALYSSIDA GIA NA MHN TALAIPWRHSOYN KI ALLOUS OPWS KANAME EMEIS OI [ANAGWGOI]FILOI TOUS STOUS IDIOUS.
    ETC...
    ANAPHDOUN TA MPALLAKIA
    STAY TUNED STH MOUSIKH TOUS ;-)))

    By Blogger ATHENA, at 5:59 μ.μ.  

  • ωραία η πεντάδα σου...ομάδα μπάσκετ με ψυχολογία νικητή μου θυμίζει...πάω να διαβάσω της λαίδης

    By Blogger scalidi, at 6:31 μ.μ.  

  • Τελικά εμείς εκτός απο τον ...θυμό εχουμε και άλλα κοινά!!!

    Φιλιά απο την παγωμένη Φιλανδία!!! :)

    By Blogger ovi, at 7:56 μ.μ.  

  • Ωραία η 5άδα... ξεχωριστή.. σαν κι εσένα! Την καλησπέρα μου!

    By Blogger Simos, at 11:54 μ.μ.  

  • Dear Advocatus, se efxaristo therma gia thn prosklhsh... epidi omos to blog mu den mu anikei pleon (akugete ligo paralogo auto alla pistevo katalaveneis ti thelo na po). Su grafo edo, os elaxisth endiksh evgnomisnhs, 5+1 pragmata gia mena.

    5 + 1 simia (ke terata):

    1) den mporo na kimitho an den yparxei dipla mu ena potiri me nero.

    2) exo poly ligous filous. Oloi oi filoi pu eixa htan atoma idiorithma ke poly endiaferonta :)

    3) thelo na apoktiso mia maimu, to onoma ths tha einai Ismini.

    4) Ntinome "ekkentrika"... jean, kokkino t-shirt, prasina papoutsia (proxthes auto... ke oxi den eixame apokries sth Malesia!)

    5) Perpato kathimerinos, proi- vradi, peri tis 2 ores.

    6) Exo apofasisei oti molis megaloso to proto pragma pu tha kano tha einai na palimpediso.

    Cheers :(

    By Blogger Mh Xeirotera, at 2:00 π.μ.  

  • Μιά χαρά δικηγόρο του διαβόλου πάντως σε βρίσκω.
    Καλημέρες :))

    By Blogger ellinida, at 1:26 μ.μ.  

  • μπράβο στους δασκάλους!
    φιλάκια

    By Blogger ange-ta, at 5:56 μ.μ.  

  • Γεια σου Αθηνά, θεά!
    Σταυρούλα, η Λαίδη είναι άπαιχτη.
    Ovi, πολύ χαίρομαι που το ακούω αυτό. Γενικώς στη μπλογκόσφαιρα έμαθα ότι υπάρχουν και άνθρωποι που έχουμε κοινά, και δεν αισθάνομαι πλέον τόσο... ούφο!
    Σίμο, καλησπέρα κι από εμένα.
    Μη χειρότερα, ευχαριστώ. Ομως, δεν έδωσες σκυτάλη σε επόμενους πέντε. Θέλεις να επανέλθεις;
    Ελληνίδα, Ange-ta, χαιρετώ. Κι εγώ σας βρίσκω άπαιχτες.

    By Blogger advocatus diaboli, at 7:28 μ.μ.  

  • ωραία και πρωτότυπη σύλληψη. Γειά σου δικηγόρε!

    By Blogger Eleni63, at 9:01 μ.μ.  

  • Το 3 το έλεγε και η δική μου μάνα.
    Να πείς σε κείνο το άθλιο υποκείμενο από την Μαλαισία να μην κρύβεται στο μπλόγκ σου γιατί θα πάρουμε την Πευκίδα με την μάνα της τηλέφωνο να τους πούμε που κρύβεται!

    By Blogger αθεόφοβος, at 2:18 π.μ.  

  • @ Advocatus: thanx alla argisa ke exete oloi parathesei to panorama tu viu sas. Ke gia na po ke thn alithia den ksero kan an exo to dikeoma na doso th skitalh. Omos tha "pekso" (!) tha su zitusa lipon na mas aparithmisis ta 5 shmantikotera erga texnhs, kata thn dikh su apopsh. Opote thes ki opote mporeseis. Se efxaristo gia ola :)

    @ Athoefovos: looooooool, tora metaksi mas, mu exun taksei ksilo sthn kypro... Tha rthei kanenas blogofilos na me prostateusei?

    By Blogger Mh Xeirotera, at 11:40 π.μ.  

  • Να που μαθαίνουμε κάτι ενδιαφέρον προσωπικά και για δικηγόρους του διαβόλου. Μέχρι τώρα μόνο ιδέες βλέπαμε, αλλά όχι πιο βαθιά μέσα στον καθένα μας.

    By Blogger ο δείμος του πολίτη, at 9:58 μ.μ.  

  • Γειά σου Ελένη, πωλήτρια λέξεων.
    Αθεόφοβε, πιστεύω ότι πρέπει να τον απειλήσουμε ότι την επόμενη φορά θα τον πάρεις μαζί σου στην Κρήτη να κλαδέψετε, αλλίώς δεν θα βάλει μυαλό. Διότι, είδες τώρα τι ζητάει; Πέντε έργα τέχνης που θεωρώ σημαντικά. Τι άλλο θα δούνε τα μάτια μας;
    Λοιπόν, Μη χειρότερα:
    1. Το άγαλμα της Νίκης του Παιωνίου στην αρχαία Ολυμπία.
    2. Το άγαλμα του Μιχαήλ Αγγελου Δαβίδ, από το οποίο και έχω πάρει τη φωτογραφία του μπλογκ μου.
    3. Η Γκερνίκα του Πάμπλο Πικάσο
    4. Η Πεπλοφόρος Κόρη από την Ακρόπολη των Αθηνών.
    5. Ενα κυκλαδικό ειδώλιο που το έχουν ονομάσει «Ο αυλητής».
    Για να δω, τι θα μου απαντήσει εσύ, τώρα, στο ερώτημα που ο ίδιος έθεσες.
    Δείμε του πολίτη, πιστεύω πως πολλά έχουμε να μάθουμε ακόμα, χωρίς δείμον, αλλά με πάθος.

    By Blogger advocatus diaboli, at 12:53 μ.μ.  

  • Καλημέρα...

    Αντίσταση ... για να έχει και η παράδοση το νόημά της!!!

    :-))))

    By Blogger sadosadist, at 2:23 μ.μ.  

  • Προίκα πολύτιμη, καλή μου.
    Κληροδότημα βαρύ.

    Μόνο που τούτα τα μαθήματα, ποτέ τους δε στερεύουνε.
    Πορεύεσαι μια ζωή μαζί τους και μετριέσαι συνεχώς.

    Άρα, δεν "έγινες".
    Γίνεσαι.
    Ολοένα και καλύτερη, λέω!

    By Blogger Καπετάνισσα, at 12:48 π.μ.  

  • Thanks Thanks...! Poly endiaferusa apantish :))) Thn katagrafo! Ego tha su grapso ta keimena pu agapo pio poly:

    1) "Ornithes" tu Aristofanh
    2) "Lisistrath" Aristofanus veveos veveos.
    3) "Fonissa" tu Papadiamanth.
    4) "Oso mporeis" Kavafhs.
    4) "H mhtera tu skylou" tu Matesi.

    Kalhmera!

    By Blogger Mh Xeirotera, at 3:08 π.μ.  

  • Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    By Blogger exilio, at 5:04 π.μ.  

  • Πολυτιμότατα μαθήματα!!Πρέπει να είστε περήφανη για αυτούς!:)

    By Blogger exilio, at 5:05 π.μ.  

  • Μου φαίνεται, Συνήγορε, ότι γυρεύετε κομπλιμέντα... Ας είναι. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να επαναλάβω ότι η άχρι του νυν παρουσία σας μας είναι ιδιαιτέρως αγαπητή. Το βλέπετε και από τα σχόλια ανωτέρω.
    Μοναδικό μελανό σημείο αυτή η μυστηριώδης συμφωνία που έχεε συνάψει με τον άρχοντα του σκότους...


    Την καλησπέρα μου


    Βολκώφ

    By Blogger Θεοδόσης Βολκώφ, at 7:24 μ.μ.  

  • Ετσι ακριβώς, Αβραάμ.
    Καπετάνισσα, μακάρι. Και μακάρι να έμοιαζε η πένα μου στο μικρό δαχτυλάκι της δικιάς σου.
    Ρε Μη χειρότερα, καλή η Μητέρα του Σκύλου, δεν λέω, αλλά πώς καταφέρνεις και ταιριάζεις τέσσερα κλασικά με αυτό;
    Προβατάκι (που δεν είσαι πρόβατο) ναι, είμαι αληθινά υπερήφανη. Το τι έμαθα εγώ, είναι άλλο θέμα...
    Θεοδόση Βολκώφ, ο Οξαποδώς (sic) δεν φταίει, φταίει η υποφαινομένη που έμαθε ότι πρέπει να είναι δίκαιη, άρα να υπερασπίζεται όλους αυτούς που δεν υπερασπίζεται κανείς- εξ ου και έγινε δικηγόρος τους στη ζωή της.

    By Blogger advocatus diaboli, at 9:14 μ.μ.  

  • thn kalhspera moy .opws panta mestos o logos soy (o mh xeirotera... xeiroterepse sth Malaisia? tha trexoyme sthn Kypro na ton swsoyme)

    By Blogger Χαρυβδιςς, at 1:27 π.μ.  

  • Χα χα χα
    Κόλημα κι αυτό με τη Μητέρα του Σκύλου!

    By Blogger kerasia, at 6:21 μ.μ.  

  • Μα μπορεί να υπάρχει χειρότερα για τον Μη χειρότερα, Χάρυβδη; Μπορεί;
    Κερασιά, δεν είναι τέλειος ο μικρός;

    By Blogger advocatus diaboli, at 6:33 μ.μ.  

  • @ Xarivdis: ragdea h epidonosis... ase pu mu exun taksei ke ksilo sto Kypristan... :(

    @ Advocatus: ginete giati mporei na me petaksun ekso apo thn eteria ke na vretho ke anergos ektos apo psixopathis... Oso gia th mhtera tu skilou... gia mena einai klasiko, epishs to evala giati kata th gnomh mu o Matesis einai o pio enkiros sinexistis tu aristofanikou yfous stis meres mas (einai ke o pio enkiros metafrasths tu aristofanh veveos veveos, kata thn apopsh mu panta). Kalhmera!

    By Blogger Mh Xeirotera, at 8:32 π.μ.  

  • Διάβασα μόλις την συνέντευξή σας στο Έθνος! Εύγε!Εύγε!

    Τα είπατε πολύ ωραία...!

    Με ηλιόλουστο χαμόγελο :)

    By Blogger Ladychill, at 2:29 μ.μ.  

  • Ευχαριστώ, Λαίδη. Η κα Γκίκα είναι σαφώς το καλύτερο παιδί. Και το πιο γλυκό.

    By Blogger advocatus diaboli, at 3:38 μ.μ.  

  • Εύγε αρχαιολόγα μου κι από μένα! Μια χαρά τα είπες! Εύγε και στην κυρία Ελένη Γκίκα για την νέα της στήλη!
    Φιλιά πολλά πολλά!

    By Blogger Ελπίδα, at 8:23 μ.μ.  

  • Μπράβο για τη δημοσίευση και σε σας και στην κ. Γκίκα.να είστε πάντα καλά, με τις αρχαιολογικές σας ανησυχίες

    By Blogger scalidi, at 11:51 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<


myspace graphics

myspace graphics