Advocatus Diaboli

Σάββατο, Ιουνίου 30, 2007

Τι περιβάλλον θα παραδώσεις, πρωθυπουργέ μου;

Ααααα! Τώρα ησύχασα! Ο πρωθυπουργός θα πάει, λέει στο προσυνέδριο της ΝΔ στα Γιάννενα και θα μιλήσει για την προστασία του περιβάλλοντος.
Και τι θα πει; Οτι «θα» ξαναγίνει το ελατόδασος της Πάρνηθας, που στην καλύτερη περίπτωση θέλει 70 χρόνια να ξαναγίνει και στη χειρότερη 1.000;
Οτι «θα» ξαναγεμίσουν οι πλαγιές της κόκκινα ελάφια και άλλα ζώα από αυτά που κάηκαν στη φωτιά, ή που σκόρπισαν (ελάχιστα, δυστυχώς) πανικόβλητα και τώρα δεν θα έχουν πού να πάνε;
Οτι «θα» ξαναφυτρώσουν τα 1.000 και πάνω είδη χλωρίδας που αναπτύσσονταν εκεί; Οτι «θα» ξαναγεννηθούν οι αλεπούδες, οι σκίουροι, οι χελώνες και όλα όσα έπεσαν θύματα της φωτιάς;
Οτι «θα» μείνουν στα ίδια η θερμοκρασία και οι ρύποι; Οτι δεν θα τρελαθούμε στις πλημμύρες;

Ολα τα υπόλοιπα, ότι δηλαδή «θα» ληφθούν μέτρα και τέτοια, με φοβίζουν, καθώς κανείς δεν είναι που να μη λέει ότι παίρνει μέτρα και κανείς ποτέ δεν σταμάτησε την καταστροφή, την οικοδόμηση εκτός κλίμακας, την ανεπανόρθωτη βλάβη.
Οπως θα έλεγε κι ο Νίκος Καββαδίας,
«πολλά έχουν δει τα μάτια μου,
μ' αυτό μου φέρνει τρόμο»...

4 Comments:

  • Διαβολάκι μου, φόβος και τρόμος παντού! Κι ακόμα, εγώ τουλάχιστον δεν είδα τίποτα από κοντά.
    Ότι έφτασε στ' αυτιά μου και στα μάτια μου με έχει ήδη παραλύσει. Δεν ξέρω τι θα καταφέρει να μου δώσει πραγματική ελπίδα και να με αναστηλώσει.
    Θα ήθελα να ήταν εφιάλτης και να ξυπνήσω!

    By Blogger Ελπίδα, at 10:07 μ.μ.  

  • Τα ίδια έγιναν αυτές τις μέρες στον Κίσσαβο, πέρυσι στη Χαλκιδική - και παλιότερα στη Θάσο, στη Σάμο, τον Ταϋγετο, τον Άθω, τον Όλυμπο...

    Ήμουνα νιός και γέρασα - και θυμάμαι πάντα τα βουνά να καίγονται...

    ...όπου, όμως, δεν υπάρχουν οικοπεδοφάγοι και κατσίκες, η φύση αποκαθιστά σύντομα την καταστροφή. Και με τη μελετημένη ανθρώπινη παρέμβαση, ακόμα πιο γρήγορα!

    Την Πάρνηθα, δεν τη βλέπω καλά - και είναι μεγάλο κρίμα!

    By Anonymous Ανώνυμος, at 1:16 π.μ.  

  • μα κάτσε να μιλήσει πρώτα... να ακούσουμε τι έχει να μας πεί... να μας καθυσηχάσει γιά να τον ξαναψηφίσουμε... μήν είσαι αρνητική!!!

    γκρρρρρρρρρρρρρρρ!!!!!!!!!!!!!!

    By Blogger Ο Καλος Λυκος, at 5:09 π.μ.  

  • Krima...

    Isos pio ofelimo apo "Tha" tha htan na parasiastun oi sinepies auths ths katastrofhs, na tis akusume, na tis empedosume (tha tis zisume kiolas) ke isos auto na mas sinetisei, tulaxiston na prostateusume oti exei apominei.

    By Blogger Mh Xeirotera, at 10:53 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<


myspace graphics

myspace graphics